Weź udział w webinarze ,,Zarządzanie zakupami w zmiennych warunkach rynkowych” w dniu 24.11.2022 r.
Spotkanie to ma na celu przedstawienie informacji dotyczących zapewnienia ciągłości dostaw i zakupów, które w obecnych czasach są dużym wyzwaniem dla przedsiębiorców. Naderwanie lub zerwanie łańcucha dostaw należy minimalizować. Firma powinna w tym celu wykorzystać możliwości systemu ERP. Webinar odbędzie się 24 listopada o godzinie 10:00 i ma na celu prezentację tego jakie działania podjąć w zakresie produkcji, logistyki, zakupów i komunikacji z dostawcami, aby nie narażać się na niepotrzebne ryzyka.
Bezpieczeństwo w obszarze dostaw i zakupów ma zapewnić cyfryzacja procesów takich jak planowanie zapotrzebowania, kontrola stanów magazynowych, planowanie produkcji. Konieczne jest ponadto posiadanie dostępu do aktualnych danych, ponieważ brak ich wymiany z dostawcami może spowodować, że procesy firmowe mogą ustać.
Agenda, dodatkowe informacje i zapisy znajdują się pod linkiem: https://events.comarch.com/erp/zarzadzanie-zakupami-w-zmiennych-warunkach-rynkowych/